.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرزند معتاد و مادر كشي

معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان ديروز در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته ماموران پليس آگاهي راميان از يك درگيري منجر به مرگ در روستاي توران ترك اطلاع يافتند.
به گزارش شمال نيوز ، محمد تمسكني زاهدي گفت : بلافاصله ماموران به محل اعزام و با جسد زني 55 ساله كه براثر ضربه با شي سخت به قتل رسيده بود، روبرو شد.
تمسكني زاهدي گفت: در بررسي به عمل آمده قاتل به نام هادي پسر 25 ساله وي شناسائي و دستگير شد و در بازجويي‌هاي به عمل آمده متهم اعتراف كرد كه به دليل اعتياد اقدام به اخاذي از مادر خود مي‌كرد كه در يك مشاجره با ضربه زدن به سر مقتول او را به قتل رسانده است.
به گفته وي تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
وي همچنين از مرگ خاموش پيرمرد 70 ساله بر اثر نشتي گاز در گرگان خبر داد و اظهار داشت: نشتي گاز در يكي از منازل خيابان شهيد رجايي گرگان جان پيرمرد هفتاد ساله را گرفت.
وي ادامه داد: اين حادثه بر اثر بي‌احتياطي و استفاده وي از وسائل گرمازاي غير‌استاندارد و عدم رعايت نكات ايمني گزارش شد.
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان همچنين از دستگيري 2 سارق و 3 مالخر در شهرستان گنبدكاووس خبر داد و گفت: در پي سرقت متعدد منازل و جواهرات از كودكان در سطح شهر گنبدكاووس ماموران پليس آگاهي اين شهر تحقيقات گسترده‌اي را در اين خصوص آغاز كردند.
وي افزود: باتلاش ماموران موفق به شناسائي و دستگيري سارق به نام علي شدند.
وي خاطرنشان كرد: در بازجويي‌هاي فني به عمل آمده متهم به سرقت يك راس گاو و دو راس گوسفند، يك دستگاه ضبط كاست، يك مورد كيف قاپي، سرقت جواهرات از كودكان، چهار فقره سرقت منزل، يك دستگاه موتورسيكلت و سرقت كارت سوخت با همدستي شخصي به نام آراز دردي معروف به آدو و فروش اموال مسروقه به سه مالخر به نام هاي ارسلان، نورمحمد و رجب اعتراف كرد.
به گفته وي متهمان دستگير و تحقيقات ماموران در اين خصوص ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.